reklama TOP
Przewodniczący Rady Miejskiej informuje, że w dniu 15 marca 2019 r., tj. piątek o godz. 14.30 w sali spotkań Centrum Kulturalno – Bibliotecznym w Dobrym Mieście, przy ul. Górnej 1A odbędzie się VIII-a sesja Rady Miejskiej w Dobrym Mieście, zwołana na wniosek grupy radnych w trybie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r., poz. 994 z późn. zm.).
Porządek obrad sesji:
- Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie na 2019 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale w sprawie zasad tworzenia oraz gospodarowania zasobem nieruchomości stanowiących własność Gminy Dobre Miasto.
- Zamknięcie obrad.

Co to ma być?? Nie działa
Nie działa!
Nie bądźmy małostkowi – siódma, ósma, nie ważne która ważne że jest.
Ta ósma to była do bani.
Nasza kochana Władza nie błysnęła ósemką więc -MYK i przeskakujemy do siódemki.
To sa nowe standardy wolnosci słowa ,o których wladza tyle opowiadala w kampanii.A co nam teraz kto zrobi? To my mamy pilota frajerzy.
Kto zrobi? Zrobi, zrobi…
ciulają nas
(powiedzenie Pana Burmistrza Kowalskieg)
Szanowna Redakcjo,
materiał filmowy dostępny pod artykułem stanowi zapis VII, a nie VIII sesji rady Miasta.
Rozumiem, że to wyłącznie kwestia przeoczenia??
Bezpośrednim sponsorem tej sesji, jej obrad, diet radnych i pensji pracowników samorządowych jest suweren, czytaj: podatnik, czytaj: mieszkaniec miasta i gminy.
W ramach realizacji zapisów ustawy o dostępie do informacji publicznej, a także w oparciu o kodeksu dobrych praktyk (niezależność mediów), prosimy o udostępnienie materiału z przebiegu obrad.
Z pozdrowieniami i podziękowaniem za dotychczasowe transmisje…
Szanowny Czytelniku,
od VII i VIII sesji nagrania z sesji Rady Miejskiej realizuje samodzielnie Urząd Miasta. Sami nagrywają i sami udostępniają. My mamy tylko link do ich nagrania, jeszcze rano była dostępna relacja z VIII sesji. Możliwe, że mają problemy techniczne. Gdy tylko się pojawi VIII sesja to poinformujemy. Link jest prawidłowy.
Pozdrawiam
ale dlaczego pod opisem VII Sesja jest wrzucona VII Sesja ?
SPROSTOWANIE mojego wpisu:
ale dlaczego pod opisem VIII Sesja jest wrzucona VII Sesja ?
DLACZEGO informacja o VIII SESJI RADY MIEJSKIEJ w dniu 15.03.2019 na portalu wiadomosciwarminskie.pl zostala opublikowana 3-dni po Sesji tj. 18.03.2019 ?
No Panie! Nie zadawaj Pan niewygodnych pytań i nie przeszkadzaj Pan jak cenzorzy tną taśmy.
Ciekawe czy Pan Burmistrz Kowalski na VIII Sesji Rady Miejskiej (15.03.2019) odniosl sie do publikacji – na portalu wiadomosciwarminskie.pl – bylego Burmistrza Dobrego Miasta – Pana Trzaskowskiego?
Publikacja:” Czy Gminę Dobre Miasto stać na światło i ciepło w szkołach?
W tej publikacji Pan Trzaskowski wytknal Panu Burmistrzowi Kowalskiemu przekazywanie mieszkancom Dobrego Miasta niekompetentnych i nieprawdziwych informacji na temat finansow naszej Gminy. Ciekawe.
Sesja została opublikowana wtedy kiedy Urząd Miasta udostępnił ją publicznie, my jej nie nagrywamy. Ale od następnej sesji zaczniemy nagrywać niezależnie od Urzędu Miasta
I bardzo dobrze! Nagrywajcie i publikujcie bez cenzury. Mieszkańcy mają prawo wiedzieć co dzieje się w mieście naprawdę, a nie oglądać co miesiąc odcinek serislu „Sesja Rady” w reżyserii burmistrza. Przedziwne jest, że nagle to UM jest autorem i dysponentem nagrań z posiedzeń Rady Miasta. To bardzo poważnie godzi w wiarygodność i obiektywizm publikowanych wersji. Czyżby cenzura i u nas miała powrócić??? Jako redakcja jesteście jedynym gwarantem dostępu mieszkańców DM do pełnych wersji posiedzeń RM – nie straćcie naszego zaufania.
……i nie będzie działało ! , „burmistrz” zabronił transmisji nie tylko w necie , ale i w naszej TV kablowej Dob-sat ?. No co , mamy „demokrację” ?
…….mamy dowód na to , że „burmistrz” DM, złamał prawo.
kowalski ma gdzieś prawo tak jak i każdego kto się nie zgadza na jego fantasmagorie.
no nie wiem czy mozna miec 'gdzieś prawo’ ?
NAGRANIE Z POSIEDZENIA SESJI RADY GMINY INFORMACJĄ PUBLICZNĄ
Udostępnianie informacji publicznej następuje między innymi w drodze wstępu na posiedzenia kolegialnych organów władzy publicznej pochodzących z wyborów powszechnych i udostępniania materiałów, w tym audiowizualnych i teleinformatycznych, dokumentujących te posiedzenia (art. 7 ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 3 ust. 1 pkt 3) ustawy o dostępie do informacji publicznej).
W związku z powyższym Wojewódzki Sąd Administracyjny w Opolu w wyroku z dnia 12 października 2010 r. (II SA/Op 216/09) przyjął, że skoro istnieje bezpośredni dostęp do posiedzeń kolegialnych organów władzy publicznej pochodzących z powszechnych wyborów (w postaci wstępu na nie), to brak jest podstaw, aby nie udostępniać niezwłocznie materiałów dokumentujących te posiedzenia, w tym dokonywanych nagrań.
Na zasadzie art. 11b ust 1 ustawy o samorządzie gminnym działalność organów gminy jest jawna, więc także działalność rady gminy jest jawna. Dlatego też istnieje obowiązek udostępniania wszelkich materiałów dokumentujących sesję rady gminy, w tym nagrań CD lub DVD, o ile w ten sposób dokumentuje się także posiedzenie.
Nie jest możliwa odmowa udostępnienia nagrań sesji poprzez tłumaczenie, że służą one jedynie jako środek techniczny, ułatwiający sporządzenie protokołu, natomiast dokumentem urzędowym potwierdzającym przebieg sesji jest protokół posiedzenia. Tym bardziej jeżeli we wniosku o udostępnienie informacji publicznej wnioskodawca wskazał nagranie a nie protokół.
Nagranie posiedzenia sesji rady jest niewątpliwie materiałem odzwierciedlającym przebieg sesji i dokonanych czynności rady, a zatem świadczy o działalności kolegialnego organu.
Na podstawie art. 1 ust 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej WSA przyjął, że materiały i dokumenty tworzone podczas posiedzeń kolegialnych organów władzy publicznej stanowią informacje o sprawach publicznych. Nagranie posiedzenia sesji na płycie CD lub DVD, dotyczy sfery faktów, stanowi zatem informację publiczną.
Podsumowując Sąd stwierdził, iż prawo dostępu do informacji publicznej realizuje się także poprzez dostęp do nagrań posiedzeń kolegialnych organów władzy publicznej pochodzących z powszechnych wyborów, bez względu na okoliczność, w jakim celu nagranie to organ wykonał. Przeszkodą dostępu do wykonanego nagrania posiedzenia sesji rady, nie może być zapis statutu gminy stanowiący, że protokół z sesji rady jest urzędowym potwierdzeniem przebiegu obrad.
Źródło: Orzecznictwo NSA
http://wartowiedziec.pl/serwis-glowny/aktualnosci/15470-nagranie-z-posiedzenia-sesji-rady-gminy-informacj-publiczn
Może dlatego nie chcą upublicznić bo na nagraniach słychać jak szwagier klnie i odgraża się szwagrowi?
myśle , że ratusz powienien zając stanowisko w tej sprawie i wypowiedzieć się co się dzieje. Dlaczego nie ma transmisji z ostatniej sesji? My mieszkańcy tego rządamy.
Ratusz? to my mieszkancy D.M. powinnismy zajac stanowisko w tej sprawie
Szanowni Panowie Redaktorzy Wiadomosci:
Informacja o VIII Sesji Rady Miejskiej ktora sie juz odbyla 15 Marca 2019 zostala przez Was opublikowana 18 Marca 2019 – 3-y dni po Sesji Rady Miejskiej?
Pytanie Dlaczego 3-y dni po Sesji ktora sie juz odbyla ?
Dlaczego ta informacja nie zosta opublikowana przez Was przynajmniej 3-y dni przed VIII Sesja Rady Miejskiej czyli przynajmniej 12 Marca 2019r?
Sesja została opublikowana wtedy kiedy Urząd Miasta udostępnił ją publicznie, my jej nie nagrywamy. Ale od następnej sesji zaczniemy nagrywać niezależnie od Urzędu Miasta
dziekuje za odpowiedz i prosze o niezalezne nagrywanie i publikowanie 🙂 i inni dobromieszczanie tez
🙂 i inni dobromieszczanie tez dziekuja i beda wdziwczni 🙂
Tak jest
wdzięczni, wdzięczni, wdzięczni
ta wersja z rana strasznie cięła i od 35 minuty nie było dźwięku
a moze miala się ciąc …..
Ogladałam na żywo i tez zanikal głos wygladało to tak jak by ktos wyłączył głos
A jaki temat był poruszany kiedy zaciął sie głos ?
Ktoś mówił do mikrofonu, że pewien facet nie nadaje się do rządzenia, a ten pewien facet odgrażał się: Zaraz pójdę i mu przy…
Podaj proszę ktora to minuta
Komentarz niżej:
„DM 19 Mar. 2019 at 17:17
HMMMMM, SESJA JEST, ALE NIEKTÓRE MOMENTY SĄ UCIĘTE”
Tyle w temacie.
O, to ciekawe …Czyżby „ten facet” później poszedł po rozum ?
Wy naprawdę sądzicie, że kowalski przejmuje się przepisami i nami?
przejmuje sie… poniewaz to my i Pana Burmistrza Kowalskiego i Rade Miejska wybralismy, to my placimy im pensje – nasze podatki, to my mieszkancy Dobrego Miasta jestesmy ich suwerenem i dlatego kazda Sesja Rady Miejskiej powinna byc upubliczniona i transmitowana na zywo; my mieszkancy musimy wiedziec co wybrani przez nas urzednicy, ktorzy nas reprezenyuja w Urzedzie, ustalaja i o czym decyduja. A my mozemy to zaaprobowac albo nie.
Redakcja Wiadomosci Warminskie:
Prosze o usuniecie nagranie VII-ej sesji Rady Miejskiej w Dobrym Mieście z dnia 28.02.2119 . Dlaczego wprowadzacie ludzi w blad? Przeciez to nie sa obrady VIII sesji z dnia 15.03.2019. Jezeli jestescie uczciwi i niezalezni to prosze to zrobic.
Redakcja Wiadomosci Warminskie:
kiedy na waszej stronie bedzie opublikowane NAGRANIE VIII-ej sesji z dnia 15.03.2019 r.?
Oluś, jak się cieszę, że Cię widzę.
ciu lu lu lu
(powiedzenie Pana Burmistrza Kowalskiego)
chyba powinno byc „siu lu lu lu” tak!
Od 2:18:49
Zapieniony kowalski nawet nie wie, że Zarajczyk nie jest prezesem Ursusa od 3 grudnia 2018 r.
Prezesem Ursusa jest Tomasz Zadroga.
https://www.ursus.com/pl/zarzad-ursus-s-a
Przypominam, że kowalski złożył ślubowanie 20 listopada. Od tego dnia mógł prowadzić rozmowy jako burmistrz Dobrego Miasta.
I teraz pytanie? Kiedy kowalski rozmawiał z Prezesem Ursusa?
Kwestia personalnej obsady jest raczej wtórna wobec tego, że Ursus nie zapłaci nam, jak już to zapowiedział, miliona podatku. Otóż zanosi się na to, że już nic nigdy nam nie zapłaci:
https://www.money.pl/gospodarka/komornik-w-ursusie-bank-rozpoczal-egzekucje-na-ponad-10-milionow-zlotych-6361717795047553a.html
Tyle że jeśli ma się dłużnika, z uporem maniaka niewywiązującego się z wierzytelności, oddaje się sprawę do komornika. Wtedy jest szansa na odzyskanie należnych kwot, co wierzyciele – jak widać z podanego w linku artykułu – już skrzętnie robią. Czy my również? Powątpiewam…
HMMMMM, SESJA JEST, ALE NIEKTÓRE MOMENTY SĄ UCIĘTE
Jedyne co mądrego burmistrz powiedział to żeby go odwołać
Heh, mam takie samo wrażenie 🙂
no i super, kamieniczek puki co nie dadzą pod młotek :)’
są one oddane do zarządzania przez CKB, w czym zatem problem, by CKB wynajął którąś na lodziarnię, hot-doga na wynos, garncarnię i ostrzenie noży kuchennych albo kawiarnię – nie winiarnię, bo to-to ma status muzeum/skansenu, a w takich obiektach % nie wolno 🙂 chyba że zmieni się status tego ciągu budynków 🙂
zastanawia mnie za to, czy pan zastępca-kamienicznik, prezes zarządu jednej z firm, w której rządzi zusammen z Niemcem wyzbył się nadwyżki udziałów w tej spółce do wymaganych prawem polskim, bo jeśli nie, to co on jeszcze tam robi w tym Urzędzie ?
co prawda udziałów tylko 25% za marne 1.250 zł, ale to jest o 15% więcej niż polskie prawo dopuszcza.
uberkamienicznik powinien zatem zdelegalizować swojego zastępcę czym prędzej.
Co robi? Śmieje się nam z kowalskim w twarz.
Pani Radna Wasilewska się myli. Gmina to ma być biznes i musi zarabiać, bo tylko w ten sposób można podnosić jakość życia mieszkańców i budowanie nowych atrakcji i gromadzenie budżetu na ewentualne naprawy, rewitalizacje etc. Pani się zachowuje jak polscy politycy z sejmu, których nic nie interesuje a tylko siedzą jak święte krowy na swoich stołkach. Wyjście z długów które zostały nam po poprzedniej kadencji wymaga pewnych inwestycji, lub sprzedaży nieużytków. Takie są niestety następstwa
Myli to się kowalski. Pani Wasilewska w przeciwieństwie do kowalskiego ma pojęcie o prężnym prowadzeniu firmy a kowalski tylko gada i gada.
Każdy kto prowadzi swoją firmę wie , że żeby zarobić trzeba najpierw zainwestować. Inwestycje zwracają się czasami po wielu latach , ale ktoś kto nie chce inwestować aby zrobić… no cóż, na sprzedaży majątku to jest tylko „chwilówka” .Głupi się cieszy co sprzedał , mądry co kupił również się cieszy że okpił głupca…
Dlatego tylu chętnych do kupowania i robienia bisnesu na majątku gminy. Wyczuli głupca.
Panie Pasowiec: wypchaj sie Pan tymi swoimi naiwnymi madrosciami. Znajomosc ekonomii u Pana jest na poziomie Pana Burmistrza Kowalskiego – czyli zadna. Zegnam.
Pan Burmistrz Kowalski uzyl wyrazenia 'inflacja budynkow’ (?)… prosze o wytlumaczenie co to jest?
Inflacja, amortyzacja, motoryzacja, izolacja… a kto by tam dociekał znaczenia takich trudnych słów. Jedno, co trza wiedzieć o budynku, że musi mieć komin, dach, okna, ściany i pewnicę na ziemioki. Ot co!
Nie wszystko można sprzedać żeby wyjść z długów, nawet nie trzeba. Zaoszczędzimy setki tysięcy na oświetleniu i ponad milion na CKB. Wszystkie zarobione pieniądze będą na zaniedbane Limajmo lub nowe jezioro.
Absolutnie nie można spieniężać zabytków czyli naszej lokalnej tożsamości na rzecz niby jakiś tam długów. Bardzo zaimponował mi Pan radny Janik. Szacunek za krótką lecz bardzo sensowną i trafną wypowiedź.
Brawo dla radnego B.Kurantowicza.Młody, ambitny i wie o czym mówi. Widać, że jego kandydatura to nie przypadek. Brawo i oby tak dalej.
Co do oszczędności uzyskanych z likwidacji CKB i ograniczenia oświetlenia gminy, przeznaczonych na zalew. Na spotkaniu w Praslitach burmistrz powiedział, że gmina nie dołoży złotówki bo to buduje Państwo (w domyśle Wody Polskie). Gdzie leży prawda?
Gdzie leży prawda? Przecież kowalski powie wszystko żeby tylko zbudować swoją sadzawkę.
A kto będzie utrzymywał infrastrukturę wokół sadzawki kowalskiego?
sa rozne rodzaje prawdy:
prawda
pol-prawda
swieta prawda
tylko prawda
cala prawda
zwykła prawda
i gówno prawda
prosze wybrac odpowiednio
jest takze NIEPRAWDA
U nas od listopada jest też kowalaprawda. Czyli podła manipulacja i propaganda.
Wody Polskie nie sa polskie. naleza do Tahal. Tahal to izraelska firma, ktora przejmuje wszystkie mozliwe „wody” (w srodkowej Europie szczegolnie). Kazdy rozgarniety czlowiek powinien wiedziec ze jesli cokolwiek bedzie wybudowane to beda to pieniadze z banku swiatowego. I jesli ktos cos wybuduje „za darmo”, to prawdopodobnie nie jest to ZA DARMO.
https://www.ooskanews.com/international-water-weekly/israel-s-tahal-group-eyes-polish-water-utilities_22657
Po niemiecku do kowalskiego, po niemiecku. Tylko wtedy może kowalski zrozumie. I to może…
gmina zaoszczedzi setki tysiecy na oswietleniu? moze kilka tysiecy a nie setki tysiecy… Pan Burmistrz wspominal o tych oszczednosciach to kwesta kilku tysiecy…
Radny Mariuszu a ja nie chce zapiekanek w kamieniczkach, tam jest muzeum.
Dokładnie. Ani żadnych lodów kręconych, a tym bardziej garbusobułek!
Zastanówmy się nad wprowadzeniem biletów, np. w wysokości 3 złote. W sezonie jest ok. 3-a nawet 4 tysiące zwiedzających. Zawsze to parę groszy.
Burmistrz chce zysk!
czy sprzedaz to zysk ? to tylko jednorazowy wplyw gotowki…sprzedaz kamieniczek to wielka strata miasta- w sensie kulturowym i historycznym
Na zebraniach wiejskich kowalski mówi, że zlikwiduje CKB i OSiR. Co z budynkiem CKB? Na sprzedaż?
Chce kowalski zysk? Niech sprzeda aptekę i mieszkanie od gminy na Orła Białego a potem niech wyjeżdża do Niemiec jak tam wszystko lepsze bo tak ciągle pieje z zachwytu.
Wtedy to będzie największy zysk dla całej gminy.
moze beda sprzedawac zapiekanki w ksztalcie eksponatow muzealnych….oferta bedzie bardzo roznorodna…
Szkoły zysku nie dają, przedszkola, biblioteka itp.
Jak to nie daja zysku? Daja i to ogromny zysk! Ksztalca dzieci z ktorych wyrastaja wyksztalceni ludzi ktorzy sa skarbem i przyszloscia Polski. Trzeba poniesc koszty wychowania i ksztalcenia w tych placowkach aby miec zysk-wyksztalconych ludzi na przyszlosc.
Powiedz to kowalskiemu i Bałknęłchtowi.
oni wiedza tylko „ciulają nas” (jak ja lubie to powiedzenie Pana Burmistrza)
Czy ktoś dysponuje nieocenzurowanym zapisem VIII sesji? Bardzo proszę o udostępnienie pełnej wersji.
setki tysiecy na oswietleniu? moze kilka tysiecy a nie setki tysiecy… Pan Burmistrz wspominal o tych oszczednosciach to kwesta kilku tysiecy…
czyli nawet nie zaoszczędzi na pensyjkę przyszłego-niedoszłego głównego energetyka gminnego 🙂
przecież taki główny przyszły-niedoszły energetyk musi capnąć ok. 4 tys. na rękę – bo główny 🙂
pośledni-główny za marne 3 tys. raczej nie będzie nawet energetykiem.
mimo wszystko, policzmy – 3 tys x 13 m-cy =36 tys na lewą rączkę.
znaczy ok 70 tys. kosztów w Urzędzie na obie rączki.
boziuuuuu !!!!!!!! ile to lampek trzeba wyłączyć w całej gminie, żeby taki stołek bezkosztowo wytworzyć 🙂
PRAWDA
a nie, to już nie aktualne.
NIe będzie inspektora i Instytucji.
Kogoś się tam znajdzie w ratuszu, kto odróżni świecącą latarnię od zracjonalizowanej.
Ten w okularkach nadspecjalista od pozyskiwania czegoś czego nasza Gmina nie chce i w najbliższych latach chcieć nie będzie, się nada. Bo trzeba mieć na karku łeb żeby zatrudnić kogoś do pozyskiwania czegoś, czego się pozyskiwać nie ma zamiaru. Z pierwszego rzutu okiem można dostrzec, że facio wyłączy nawet prąd w Łynie, jeżeli jego szef posiadający super moc poprosi.
Tym bardziej, że przed rozstrzygnięciem konkursu na to stanowisko kowalski oświadczył Radnym, kto nim będzie.
Na marginesie, jakim to trzeba być dwulicowym hipokrytą. Bo to przecież kowalski mówił o łamaniu wszelkich zasad prawnych i moralnych wtedy przy powrocie Radnego Borowika do pracy w ZUW.
tak wtedy, jaki i teraz wyszła kowalowa nieznajomość procedur i normalnych zasad prawnych.
jak gość wraca z urlopu bezpłatnego do macierzystego zakładu – to wtedy są łamane zasady prawne 🙂
jak wytypowanego typa obwołuje się kierownikiem przed rozpisaniem konkursu, który ma wygrać, a potem typ nibywygrywa ten konkurs, to jest cacy z prawem 🙂
Nie zgodzę się, że wyszła ,,kowalowa nieznajomość procedur i normalnych zasad prawnych”. Ponieważ kowalski doskonale wie, że łamie prawo i wszelkie zasady. Czas zrozumieć, że kowalski uważa, że może wszystko i że nic mu nie grozi. Tak za jego oczernianie Pana Burmistrza Trzaskowskiego, jak i za robienie z naszej gminy prywatnego folwarku.
Orneciak jest (bez)nadziejny. Gość od pozyskiwania dotacji, których Gmina brać nie będzie bo długi, katastrofa, kuriozum i co tam jeszcze. Pan W. był bardzo aktywny podczas kampanii wyborczej, wiedział orneciak, że stołek mu się szykuje. Tylko główny szczekający kampanii jakoś ucichł z synkiem 😉
Pan Łukasz Walerowski – Kierownik Referatu Rozwoju i Funduszy Europejskich od 02.01.2019. UM Dobre Miasto
A czy Pan Łukasz Walerowski to ten sam (?) ktory ma Zaklad Szycia Odziezy w Ornecie? na ul. Pieniężnego 13, 11-130 Orneta?
Jest tez informacja na internecie, ze Pan Łukasz Walerowski o takim samym nazwisku jak pracujacy w UM Dobre Miasto – czy jest ?
czy byl ? Podinspektorem w Urzedzie Marszalkowskim w Olsztynie. Projekty ZPORR
Nie wiem. Ale to na pewno ten sam, który niby to ,,obiektywnie” popierał kowalskiego w kampanii wyborczej na Facebooku. Opłacało się być ,,obiektywnym”.
byc moze kandencja mu sie konczyla w UW i stad aktywnosc na fejsie w wiadomym kierunku.
Kilka wpisów na fejsbuku,
i w ratuszu robisz KUKU!
Warto robić z gęby zadek,
za pieniążki na obiadek.
Ktoś mi powie, żem jest cham
a ja zrobię ram, pam, pam.
Milcz pókim dobry kundlu
Bo co? Brzytwa?
W 1:13:44 kowalski mówi: Po to tu jestem, żeby mówić.
Jak zwykle kowalski się myli, bo kowalski tu nie jest, żeby mówić. Jest kowalski opłacany z naszych podatków, żeby pracować, szukać dofinansowania na budowę dróg. Tym się kowalski powinien zajmować. Natomiast kowalski zajmuje się szukaniem pieniędzy na budowę jakiegoś rozlewiska, gdy ludzie nie mają dróg.
To dopiero tupeciarz! Skoro kowalski ma czelność mówić do Pana Radnego Ryszarda Łańko i pozostałych Radnych, aby trzymać poziom, to niech kowalski przestanie zwracać się do Radnych per Rysiu, Zdzisiu, Kasiu.
Tak to kowalski może mówić do Olusia. I to w prywatnych relacjach.
Poziom urzędu sięgnął bruku przez kowalskiego, który ma czelność przywoływać Radnych do trzymania poziomu. KPINA!
Ludziska, a czego się spodziewaliście? Myśleliście, że ten człowiek się zmieni – nigdy! Panie Janik, SZACUN Niech Pan będzie sobą. Zaskoczył nas Pan – oczywiście pozytywnie. Tak trzymać.
Apeluję o wszczęcie postępowania o odwołanie tego pana. N A T Y C H M I A S T !!!!!!!
„Samo” się nie zrobi. Żyjemy w demokracji. Jeśli masz taki apel, podejmij stosowne kroki prawne.
Frau wiśnia, masz rację. ,,Samo” się nie zrobi. Dodam, że kowalskiego ze stanowiska można odwołać, NIESTETY, najwcześniej po 10 miesiącach od wyboru. Rada może wszcząć procedurę nieco szybciej, bo po 9 miesiącach.
Więcej informacji tu:
https://samorzad.infor.pl/sektor/organizacja/ustroj_i_jednostki/388103,Jak-odwolac-ze-stanowiska-wojta-burmistrza-prezydenta.html
Jakim ekonomistą jest Pani skarbnik skoro kwoty w złotych polskich nie potrafi poprawnie odczytać. Pani skarbnik proszę może o jakieś korepetycje u byłej Pani skarbnik może czegoś Pani nauczy.
Pani Skarbnik, Pan Burmistrz Kowalski uzyl wyrazenia 'inflaja budynkow'(?) Czy moze Pani wytlumaczyc co to jest?
uzyl wyrazenia 'inflacja budynkow’…
Czy budynek w ktorym jest Biblioteka – zabytek dawny Kosciol Ewangelicki – tez jest w planach Burmistrza Kowalskiego do sprzedazy ?
Czy dawny Kosciol Ewangelicki – zabytek – tez ma byc sprzedany?
Nasz szanowny wizjoner ogłosi, że w ramach oszczędności zlikwiduje OSiR.
Niby takie to proste – jest OSiR ze swoim budżetem – OBCIąŻA Gminę
NIe ma OSiRu, nie ma budżetu – JEST oszczędność!?
No dobrze, ale co z tymi wszystkimi obiektami, którymi zarządzał OSiR?
Kto i za co będzie utrzymywał stadion, basen, orliki, plażę miejską itp. itd.?
Jak to kto, oddamy wszystkie obiekty stowarzyszeniom:
– morsy dostaną plażę,
– pływacy otrzymają basen
– piłkarze zadbają o stadion
– jelenie łąkę
Za co będą się tymi obiektami opiekować? ZA DARMOCHĘ!!!!!!!!!!!!!!!
Nikt nie będzie chciał od nikogo pieniędzy na podgrzewanie wody, odśnieżanie, koszenie trawników oraz malowanie ogrodzenia czy elewacji – WSZYSCY BĘDĄ DBAĆ O WSZYSTKO KU chwale Gminy i Burmistrza.
Czy trzeba mieć tak dużą wyobraźnie, aby dostrzec w tym mętną wodę?
Tak, na pewno kilkaset osób zakasa rękawy i będzie w ramach „zrobienia dobrze” działać na rzecz Gminy. W tak zwanym międzyczasie w poniedzialek pójdę przyciąć okoliczne krzaczki i drzewka, we wtorek pozbieram tony śmieci w drodze do lasu, a we środę pozamiatam całe rondo.W czwartek zrobię sobie wolne i zajmę się rodziną. Piątek i sobota to koszenie trawy, zbieranie kolejnych ton zalegających wszędzie śmieci. Niedziela na szczęście wolna bo dzień święty trzeba świecić ?
KIEDY POMOST SPACEROWY NAD LIMAJNEM?
Brawo, tak trzymać panie burmistrzu.
Nie potrzeba nam niczego, gdy pan jest z nami.
Nie potrzebne są lepsze drogi na wsiach bo i tak rozjeżdżą je traktorami.
Trzeba było w mieście zamieszkać a nie teraz krzyczeć, że nawozy musicie wozić.
Nie potrzeba nam basenu bo to głupota i trzeba dopłacać
Po co nam orliki? Kiedyś grało się na klepisku i dzieciaki się wyganiały do woli.
Nie bierz pan od tych bankierów pożczek bo później każą spłacać a wiadomo że wydaje się lekką reką a oddawać tu już nie tak latwo.
Dobrze pan działasz i tylko tym z pod lasu czworaki wybuduj aby nie nosili tych swoich głów za wysoko.
Pan Burmistrz Trzaskowski miał rację. Wszyscy inni daliby radę. Tylko nie kowalski.
Pan Burmistrz Kowalski nie ma pojecia o podstawowych zasadach finansow i ekonomii co jest KONIECZNE na takim stanowisku… swoja niewiedze okreca ciagle w koszty utrzymania CKB, OSiR, kamieniczek itd…. miota sie w swoich zalosnych wypowiedziach a wlasna niekompetencje w tej dziedzinie zakrywa ciaglymi atakami bylego Burmstrza Pana Trzaskowskiego, ze wszystko co zrobil bylo zle. Jedynym planem finasowo-ekonomicznym Pana Burmistrza Kowalskiego jest cięcie kosztow=oszczedzanie narazie poprzez wylaczanie lamp oswietlajacych miasto i gmine oraz proba sprzedazy miedzy innymi kamieniczek, stodoly kultury – na teraz … a co dalej?
czyli plan finansowo-ekonomiczny Pana Burmistrza to:
maksymalne oszczedzanie- narazie przez wylaczanie lamp ORAZ proba sprzedazy kamieniczek i stodoly kultury aby dostac jednorazowa rekompensate i pozbyc sie kosztow utrzymania tych obiektow i na tym zaoszczedzic … ale takze jest OSiR na tapecie, CBK (w bylym Kosciele Ewangelickim) itd. –Pan Burmistrz krzyczy ze nie stac Gminy na ich utrzymanie – wiec w przyszlosci tez sprzedaz? Majatek Gminy powinien pozostac majatkiem Gminy a nie wyprzedac co sie tylko da. Tak sie nie robi oszczednosci.
Przecież kowalski nie ma podstawowej wiedzy na praktycznie żaden temat. Obawiam się, że nawet na temat garbusów to tylko bicie piany i propaganda, a gdyby przyszło co do czego, to wiadomo jak to u kowalskiego – przechwałki.
……też tak mówiłam ( i mówię nadal) ! Obecny ” burmistrz” to nie jest dobry gospodarz naszego miasta i gminy . On się nie zna na zarządzaniu ! …..to tak jakby daç małpie brzytwę ?
To widać Kowal się gubi. Nie da rady, nie ma pomysłu na budowanie.
Tylko niszczyć potrafi. Ciężkie będzie te 5 lat. Wyprzeda co się da i da dyla
Pan Burmistrz Kowalski nie ma podstawowej wiedzy o finansach i ekonomii; opiera sie na wlasnym 'widzimisię’ i na tym co mu podpowiedza jego wspolpracownicy… a jaki bedzie tego efekt w przyszlosci …
Burmistrz Kowalski ma także egzotyczną wiedzę w zakresie:
– budownictwa,
– sportu,
– kultury
Komentarz z facebooka pod postem Pana Trzaskowskiego:
No ja wiem, że to wspaniała, polska tradycja, obsadzać stołki według klucza politycznego, a nie skilla czy osiągnięć. Dlatego kraj tak pięknie się rozwija, myk co cztery, pięć lat nowy plan, tradycyjnie, jak za poprzedniego systemu. A poprzednika zaorać, pomniki zburzyć, przecież przegrał pacan, a zwycięzca bierze wszystko. Przejrzystość procesów rekrutacyjnych u Kowalskiego też na standardowym poziomie, wstyd jest przecież dla przegranych. Patologie polskiej samorządności w soczewce.
Jeśli chodzi o spółki, to chodzi oczywiście o ich łączenie i centralizację. Ma to jakoby usprawnić ich funkcjonowanie (nie wiadomo jak) oraz przynieść oszczędności (nie wiadomo jakie). Standardowa fuszerka, żadnych wyliczeń, prognoz, analiz, jakoś to będzie, no zaufaj mi, damy radę, gmina na taśmę samoprzylepną.
A z tymi Niemcami to dyżurna odpowiedź Kowalskiego, głównie na pytania o oświetlenie. Bo, niesamowita historia, on był w Niemczech i tam latarnie były wyłączone, więc zaufajcie mi, będzie git, no Niemiec ma tak samo, widziałem na własne oczy, o co ta cała afera w ogóle że ciemno, w Niemczech też ciemno. I kit z tym, że w całej Europie inwestuje się raczej w inteligentne oświetlenie, a nie cofa gminy do epoki kamienia łupanego. On był w rajchu, on wie.
W ogóle Kowalski zatrzymał się trochę na wczesnych latach ’90, kiedy wycieczki zagraniczne były całkiem niezwykłe, zloty starych samochodów nie odbywały się w co drugiej pipidówie co tydzień, a fajerwerki kogokolwiek jarały. Rada Miejska musi mieć właściwości hibernujące.
Jeszcze jak cyknie wymanikurowane bajoro, kto da rade to potem utrzymac jak okupowanego centrum z basenem, gdzie ciagle jest pelno klientow PRZYNOSZACYCH DOCHOD nie ma za co? czy ktos to przemyslal?
Poniedziałek i wtorek burmiszcz w Toruniu, środa wycieczka po powiecie busikiem znaczonym, czwartek rano burmiszcz grilla pali pod gimnazjum, potem otwiera tak niewyczekiwanego seniora+. Grafik napięty tak bardzo i jak tu pracować?
Lepiej zrozumiesz tę ,,skomplikowaną osobowość”, jeśli poczytasz nieco o Piotrze III Romanowie.
Pamiętajmy o tym co mówił były Burmistrz – czy były prowadzone rozmowy z bankami o wydłużeniu terminów spłaty kredytów? Co na to, nasi radni?
Despota! Tyran!
Dajcie czlowiekowi rozwinac skrzydla, przeciez on dopiero zaczal rzadzic, To jest bardzo krotki okres czasu i po takim czasie nikt nie ma prawa na ocene poniewaz nie ma jeszcze czego oceniac. Musicie byc jego wrogami wypisujac te wszystkie negatywne komentarze. Majatek wyprzedawal Pan Trzaskwoski. Zapomnieliscie o tym? Nie zostalo juz nam nic do sprzedazy. Kamieniczki to jeden grzyb,ktorego nikt by nie chcial kupic. Nie maja nawet lazienki. Niech Pan Kowalski odda jedna Panu Latkowi na zegarmistrza. Przynajmniej mieszkancy beda zadowoleni. Kibicuje nowemu burmistrzowi. Kazdy na wysokim stanowisku bedzie mial wielu wrogow. Pamietajcie ludzie, ze zlo bedzie wracalo.
Szanowny Panie 'stary wie’ : nie ma tu zadnego 'zla’ ani wrogosci ze strony mieszkancow – wyborcow Pana Burmistrza Kowalskiego w stosunku do jego osoby a NIEZADOWOLENIE z pomyslow Pana Burmistrza. Prosze przeczytac opinie mieszkancow a zrozumie Pan o jakie pomysly chodzi. Kibicuje Pan Panu Burmistrzowi i bardzo dobrze to Panskie prawo i nikt tego ani nie bedzie kwestionowal ani krtykowal. Pisze Pan ze majatek wyprzedal Pan Trzaskowski. Pan Burmistrz Kowalski zabiera sie takze do wyprzedazy. Na pierwszy rzut mialy isc kamieniczki a teraz 'stodola kultury’. A nastepnie (?) budynek dawnego Kosciola Ewangelickiego w ktorym miesci sie Biblioteka, OSiR i inne bo wedlug Pana Burmistrza Kowalskiego Gminy nie stac na ich utrzymanie? A no co chce przeznaczyc pieniadze po sprzedazy? i oszczednosci kosztow uytrzymania? Na realizacje utopijnych pomyslow – infrastruktury zwiazanej ze zbiornikiem wodnym za Kosciolem? Pan Burmistrz Kowalski nie jest uczciwy w swoich zamierzeniach. Ludzie to widza i nie maja zufania do niego. Np. rozmowy z Veolia o wydzierzawienie ZEC-u na 20 lat za jednorazowa rekompensate o ktorych mieszkancy dowiaduja sie z plotek a Pan Burmistrz te plotki potwierdza. To jest nieuczciwe dzialanie. A ta jednorazowa rekompensata na co mialaby byc przeznaczona tez na utopijna infrastrukture wokol zbiornika retencyjnego za Kosciolem? A o drogach w Gminie ktore sa fatalne i niedoinwestowane kiedy bedzie kompleksowa informacja?
Ma Pan prawo do swojej opinii ktora szanuje a inni mieszkancy maja prawo do swojej.
Wyrazy szacunku ze wzgledu na Panski wiek i za przedstawienie wlasnej opinii ale prosze nie straszyc 'zlem ktore ma powrocic’ tylko dlatego ze wielu mieszkancow ma inna opinie niz Pan i kwestionuja poczynania Pana Burmistrza Kowalskiego.
Jakie skrzydła? Toć to nielot. A zło wróci. Masz rację panie stary wie. Do kowalskiego za to, co zrobił tej gminie
….nie daj Bóg , rozwinąć mu skrzydła !
Mówię do was gnojki podszywające się pod różnorakie „nicki” że potraficie tylko pluć i z pogardą pisać nazwisko burmistrza przez małą literę…
Podobnie było w kampanii. I co? Wyborcy mają swój trzeźwy punkt widzenia i wybrali tak jak należało. Decydując demokratycznie o przecięciu sieci lokalnych powiązań i różnorakich niegodziwości…..
Adamie W. Mówię do ciebie. Większego gnojka i bufona od ciebie nie ma. Nawet kowalski mimo wszystko do pięt ci nadymana chłopino nie dorasta.
Adasiu, spółki Bałknęłchta to jest dopiero sieć powiązać i NIEGODZIWOŚĆ.
Czy ten pyszałek Adam W. oglądał zebranie z Głotowa??????????
Słyszał jak kowalski mówi, zwłaszcza od 25 minuty??????? Co na takie bezczelne gadki pyszałek Adam W.? Ma kowalski prawo oczerniać wszystko i wszystkich ciągle??????????? Ma kowalski prawo tak mąci ludziom w głowach bez ustanku???????? Tak postępuje burmistrz???????????? Nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O jakie spotkanie chodzi?
Jestem niezmiernie ciekawa. Proszę o jakiś link.
Co do pana Adama… No cóż. Pozostawię to bez komentarza.
Pozostawi pani bez komentarza pyszałkowatość pana Adama. Wielka szkoda. No cóż. Racja. Nie ma nic gorszego niż ludzie wykształceni ponad swoją miarę.
https://dobremiasto24.pl/60155,2019,03,22,dobremiasto-warmia-glotowo-soltys-pawel-paszkiewicz-nowym-soltysem-solectwa-glotowo
Dziękuję. Nie idzie tego słuchać, uszy bolą od ilości wypowiedzianych bzdur. Umiejętność lawirowania między prawdami nt. konkretnych tematów to połowa „sukcesu” 🙁
Ludzie otwórzcie oczy i uszy!
Panie Adamie W. wyobrazi pan sobie że też zależało mi na przecięciu sieci lokalnych powiązań i różnorakich niegodziwości. Dla tego mój głos oddany został właśnie na p. Jarka. Teraz niestety ja i mnóstwo moich znajomych i członków rodziny widzimy jaki to był błąd ale pan tego oczywiście nie zobaczy nawet kiedy p. Jarek to miasto zniszczy zupełnie dla tego że pan nie potrafi przyznać się do błędu .
Jak czytam te komentarze, to mam nie odparte wrażenie, że „totalnej opozycji” całkiem rozum odebrało. Ile to trzeba mobilizacji żeby ciągle sączyć tyle jadu po każdej sesji bez konkretnego powodu. Ten powód który sobie wymyślili pt. oświetlenie miasta wylewa mi się już wszystkimi fizjologicznymi otworami. Mogę się zgodzić z tym, że nie wszystki pomysły Pana Burmistrza mogą się nie podobać wszystkim……ale pomysły ma i to bardzo konkretne. Natomiast obecna Rada, poza kilkoma wyjątkami to dopiero „inteligencja” i nie wyczerpane źródło pomysłów racjonalizatorskich!!!!!!!! czwarty miesiąc nekają Burmistrza oświetleniem, szczególnie Panie wice przewodniczące wykazują wielką kreatywność w tej dziedzinie, godną chyba lepszej sprawy, ale widocznie to szczyt ich kreatywności. Cierpliwie czekam aż ta totalna i bezużyteczna krytyka się skończy i może pojawi się wreszcie jakaś współpraca dla dobra mieszkańców. Mam prośbę, weźcie się do roboty, bo mieszkańcy nie po to Was wybrali żebyście walczyli z Burmistrzem, tylko pracowali na rzecz Miasta i jego mieszkańców.
A ty jesteś totalnym idiotą. Czekamy – podaj te konkretne pomysły kowalskiego.
Prosze o podanie tych wszystkich pomyslow -konkretnych – Pana Burmistrza Kowalskiego i za co beda finansowane. Dziekuje.
Czy Radni problemami oswietlenia i wylaczonymi lampami nekaja Pana Burmistrza czy Pan Burmistrz Radnych? Mieszkancy zglaszaja ze lampy sa wylaczone, albo nie swieca i prosza Radnych o interwencje a Radni musza zglasic ten problem do Pana Burmistrza na Sesjach Rady Miejskiej. Tak to wyglada.
A ja głupia myślałam, że radni mają do spełnienia większą rolę……a to wystarczy codziennie przejechać się po mieście i zgłosić burmistrzowi która lampa nie świeci a pod którą zrobił pies kupę……to faktycznie super ambitne zajęcie. proszę pozwolić, że zostanę jednak przy swoim zdaniu, a do autora poprzedniego wpisu określającego mnie „kompletnym idiotą” polecam używanie argumentów zamiast inwektyw, bo słabe to jest.
Szanowna Pani:
Mysle ze Pani wie ze Pan Burmistrz Kowalski chce zaoszczedziec na rachunkach za prad z tytulu oswietlania miasta i dlatego wylacza lampy. To Pan Burmistrz Kowalski jezdzi po miescie i decyduje ktore lampy maja byc wylaczone.Radni odbieraja zgloszenia od mieszkancow ktorzy sie skarza ze Pan Burmistrz wylaczyl za duzo lamp i maja ciemno wokol wlasnych domow czy tez blokow, zglaszaja te problemy do Radnych. Radni z danego Rejonu musza pojechac i sprawdzic stan faktyczny a nastepnie zglaszaja ten problem Panu Burmistrzowi na Sesji Rady Miejskiej. Pozdrawiam.
A twoje inwektywy jak ,,sączenie jadu” czy poniżanie inteligencji większości Radnych to są mocne?
Dlaczego nie podajesz tych wszystkich konkretnych pomysłów kowalskiego?
Dla mnie bardzo podoba się pomysł Pana Kowalskiego,
aby właściciele firm dzielili się ze społeczeństwem swoimi dochodami.
Po co takiemu jednemu czy drugiemu nowe auto za pół miliona?
Ma dużo to niech część odda innym np. na stadion, zalew lub imprezy kulturalne.
Pan Burmistrz powinien o tym swoim pomyśle porozmawiać z ustawodawcą.
Niech Sejm wprowadzi do życia Ustawę o równości materialnej. Każdy kto ma więcej niż np. Burmistrz danego miasta, musi nadwyżkę oddać na cel zbożny.
Niech kowalski zacznie od siebie. Po co mu dwa samochody? Po co mu mieszkanie i dom?
A właśnie… Na zebraniu wiejskim w Praslitach kowalski powiedział: Proszę pana, ja panu powiem tak… Czy państwo myślicie, że ja tam przyszedłem po pensję? Błagam!
od 47:12
Pan Przewodniczący Łańko mówi, że nie było wniosku o obniżenie pensji burmistrza. Może kowalski sam złoży do rady taki wniosek ? Dlaczego kowalski nie chce zarabiać 5 tysięcy? W roku to średnio 60 tysięcy oszczędności. W pięć lat to 300 tysięcy.
Można te zaoszczędzone pieniądze dać Stowarzyszeniom jak Pojezierze czy Guttstadt.
Brałeś? Przestań to szkodzi.
Jeśli pomysł Ci się podoba to śmiało, wpłacaj regularnie stóweczki na konto UM. Na mnie nie licz. Nie mam zamiaru uiszczać dodatkowo ani jednej złotówki na poczet zalewu, nart wodnych czy stadionu. Od kilkudziesięciu lat Państwo regularnie okrada mnie co miesiąc więc od moich pieniędzy wara. Podatki do UM regularnie płacę i wystarczy. Co do prywaciarzy – właścicieli firm – nie sądzę, że ktokolwiek przekaże znaczną sumę pieniędzy tylko dlatego żeby zrobić ci dobrze. Nie po jeden z drugim rozkręca biznes żeby ciężko zarobione pieniądze rozdawać na lewo i prawo.
Jeśli jeszcze raz przeczytasz komentarz Dobromieszczanina, to zrozumiesz, że to był sarkazm.
Mamy bardzo kreatywnych radnych. Jedyny problem Miasta od listopada 2018 to oświetlenie. Tu się nie świeci Panie Burmistrzu……tu mruga Panie Burmistrzu……..chcemy żeby było jak było Panie Burmistrzu……podchodzę to się zapala, a jak odchodzę to gaśnie Panie Burmistrzu……..przed Pana oszczędnościami to nie musiałam w domu zapalać światła, bo lampa uliczna mi oświetlała salon, a teraz mam większe rachunki za prąd…….kiedy będzieli mieć wreszcie swoje Las Vegas i niech Pan nie mówi, że nas na to nie stać……Przyznajcie Państwo, Szanowni mieszkańcy, że to już więcej niż żenada i kompromitacja niektórych członków tej Rady…..a właściwie chyba mniej członków a bardziej szanownych wice przewodniczących. Wygląda na to, że w ich przypadku wykształcenie przewyższyło inteligencję, a to nie wróży nic dobrego.
Szanowny Anonimie,
nie życzę Ci abyś, przechadzając się po dobromiejskich ciemnościach, dostał (przepraszam za wyrażenie) w mordę. Rzezimieszków chodzących grupami jest coraz więcej. A oberwać będziesz mógł za brak szlugi. Dziwi mnie, że obecny burmistrz, który jako radny domagał się monitoringu (i słusznie) bo jest niebezpiecznie, dziś zmienił nieco kierunek. Obecnie nie ma ani monitoringu, ani świateł i jest super elegancko, a wręcz z.e.j.e.biście.
Zauważalne jest jedno. Zwolennicy kowalskiego, zwłaszcza tacy jak Adam W. oraz ten Anonim powyżej, coraz częściej okazują zdenerwowanie. Dlaczego? Po prostu wstydzą się. Nie ma co dziwić się ich frustracji. Szukają teraz wszelkich argumentów, żeby znaleźć ,,logikę” w działaniach kowalskiego.
Zaraz napiszą, że kowalski chciał monitoring, bo kowalski nie znał stanu finansów. Teraz kowalski woli ciemności egipskie ponieważ kowalski zna katastrofalny stan finansów.
Zwolennicy kowalskiego są w klinczu ,,logiki”kowalskiego.
Zwolenników kowalskiego nie żal. Dobrego Miasta żal.
Jedynym problemem Pana Burmistrza a nie Miasta od listopada 2018 to oswietlenie. Prosze nie klamac. To Pan Burmistrz zaczal 'wojne’ z lampami. Szanowny Anonimie jezeli czepia sie Pan drobiazgow cytat:”… podchodzę to się zapala, a jak odchodzę to gaśnie …” – to akurat ta wypowiedz jest Pana Burmistrza Kowalskiego.
Jeszcze raz powtorze ze Radni nie wymyslaja problemow z oswietleniem tylko mieszkancy zglaszaja te problemy a Radni musza te zgloszenia przekazac na Sesjach Rady Miejskiej Panu Burmistrzowi.
Szanowny Gościu, z moich obserwacji sprawa wygląda następująco: Pan Burmistrz zdecydował o konieczności racjonaalizacji oświetlenia w mieście i uważam, że bardzo słusznie. I co się dzieje? Zamiast konstruktywnej dyskusji i działań?…. bo cel przecież słuszny, jest atak z desperacją godną lepszej sprawy „Totalni radni” na każdej sesji zdają sprawozdanie, podobno nawet udokumentowane, z działania miejskiego oświetlenia…….jakby rzeczywiście nie było innych problemów. Jestem nie poprawną optymistką i mam nadzieję, że niektórzy radni jeszcze dorosną do swojej roli i zaczną jakieś społeczne inicjatywy, bo na razie jest naprawdę słabo.
Pani Anonim: prosze zrozumiec, ze to do Radnych mieszkancy Miasta zglaszaja problem wylaczonych lamp i skarza sie ze wokol ich domow czy tez blokow jest ciemno poniewaz Pan Burmistrz wylaczyl lampy. Radni musza to przedstawic na Sesjach Rady Miejskiej Panu Burmistrzowi Kowalskiemu. Nie widze tu zadnych „atakow” czy „desperacji” z ich strony. Po prostu musza sie odniesc do skarg Mieszkancow i przedstawic Panu Burmistrzowi na Sesji Rady Miejskiej. Pozdrawiam.
Niepoprawną to ty jesteś idiotką.
Jak kowalski przestanie demolować gminę to i Radni będą mogli pracować normalnie. To kowalski odpowiada za chaos w gminie i szuka boćka. To jest problem dla porządnego burmistrza?
Anonimie, burmistrz naprawdę ma się czym wykazać, a co robi od początku?
Instytucja Nadzoru Energetycznego z inspektorem nadzoru!!!!!!!!
Po paru dniach czytania komentarzy na Fb – komuś z ratusza lub spółki przydzieli się dodatkowo fuchę 🙂
Racjonalizacja funkcjonowania spółek przez połączenie
Jaki będzie efekt finansowy? Nie no wiadomo że będzie lepiej.
Jakieś konkrety? Chemia w dachówce, brak żab 🙂
Racjonalizacja OSIR i CKB, tym razem przez rozproszenie, a co.
Jaki będzie efekt? Wspaniały, niesamowity i nietuzinkowy. Więcej wiary. Chłopaki się cieszą.
Boćka się uśpi i dronem postawi na baszcie.
Oczywiście jak wcześniej nie skusi się na garbusdooga, który nie do końca przypomina to co miał przypominać.
Prezes DFM wyciągnie ze skarpety kilka milionów i da na Arenę, bo czemu miałby nie dać. Wypadało by dać, choć wcale nie wyklucza to, że równie, a może i bardziej wypadało by nie dać.
Jezioro za kolegiatą wybuduje nam PiS. Co prawda będzie to zbiornik retencyjny, ale któż nam zabroni się w nim kąpać. Mam odwagę i w razie co trzepnę pięścią w pomost.
Inwestorzy zewnętrzni jak tylko dowiedzieli się, że na ulgi podatkowe mogą liczyć, ale w innych Gminach, to walą drzwiami i oknami do tych Gmin. Nawet pod nasz Orlen nie podjeżdżają.
Wszystko co przynosi koszty a sprzedać da się – ejkum, kejkum Olo ratuj.
Światła w mieście pogasły i dzięki temu będą oszczędności, które być może w całym roku będą takie, że starczy na fajerwerki w święto niepodległości.
Fundacja Burmistrza, na którą znajomy prezes spółdzielni spożywców bez problemu miał np. 2% przychodów przekazać.
Oj, coś tam jeszcze nie zagrało, ale zagra na pewno.
Generalnie, to mieszkańcy dostaliby wszystko tylko tamci taką zostawili pustkę w kasie, że na pewno dać się nie dasie.
a czas płynie, płynie, płynie
Ej tam ej tam jest też konkret. Nowe ceny za śmieci. Temat został załatwiony po myśli Burmistrza, przecież w poprzedniej kadencji na każdej sesji zapowiadał że zrobi z tym porządek!