Czy autobusy Karsan Atak będą jeździły po Gminie Jonkowo?

0
W czwartek 7 lutego gmina Jonkowo otworzyła jedyną złożoną ofertę na dostawę dwóch sztuk autobusów na potrzeby komunikacji publicznej, którą zamierza uruchomić nasza gmina. W przetargu na dostawę niskoemisyjnego taboru autobusowego ofertę złożyła firma MMI Sp. z o.o. ze Zbyszewa. Firma MMI złożyła ofertę na dostawę modelu o nazwie Karsan Atak

Autobus posiada 51 miejsc dla pasażerów. MMI deklaruje, że dostarczy autobusy w ciągu 180 dni od dnia podpisania umowy. W ciągu najbliższych dni oferta zostanie sprawdzona czy spełnia wymogi zawarte w zamówieniu.
Źródło: UG Jonkowo

 

Karsan Atak jest autobusem miejskim zaprojektowanym tak, by swoim komfortem cieszył zarówno pasażerów jak i kierowcę. Jego przestronne wnętrze zapewni podróżującym wygodę podczas jazdy, a panoramiczna przednia szyba oraz opcjonalnie dostępna wydzielona kabina zagwarantują prowadzącemu warunki potrzebne do bezpiecznej jazdy.

Udogodnieniom takim jak funkcja „przyklęku” czy system elektronicznej regulacji poziomu towarzyszą rozwiązania potrzebne niepełnosprawnym takie jak wysuwana rampa czy specjalne oznakowania krawędzi.

Karsan Atak to autobus nie tylko wygodny, ale i oszczędny oraz ekologiczny. Silnik spełniający surowe normy emisji spalin EURO6 cechuje niskie zużycie paliwa i niski poziom emisji zanieczyszczeń powietrza

 

Ilość miejsc: 59

Wymiary:

  • Długość: 8154 mm
  • Szerokość: 2436 mm
  • Wysokość: 3007 mm
  • Rozstaw osi: 4.580 mm
  • Szer. Przodu / Szer. Przejścia w korytarzu 940/650
  • Zwis przedni / Zwis tylny: 1.995 / 1.615 mm
  • Minimalny promień skrętu: 7.000 mm

Masy i obciążenia: Dopuszczalna masa całkowita: 12.000 kg

Nadwozie / wyposażenie zewnętrzne: Nadwozie: DxSxW*: 8.154 x 2.436 x 2.998 (bez
klimatyzacji) / 3.007 mm (z klimatyzacją); Rozstaw osi: 4.580 mm; Szer. Przodu / Szer.
Przejścia w korytarzu 940/650; Zwis przedni / Zwis tylny: 1.995 / 1.615 mm; Minimalny
promień skrętu: 7.000 mm; Samonośne, ze stali konstrukcyjnej, autobus niskopodłogowy

Silnik: FPT F NEF4 z turbodoładowaniem i intercoollerem, wysokoprężny, 4 cylindry

Skrzynia biegów: Manualna: ZF 6S 1010BO

Zawieszenie: Oś przednia / Oś tylna: pneumatyczne niezależne; System zawieszenia
wspomaga układ elektronicznie sterowanego zawieszenia pneumatycznego ECAS; System
automatycznego podnoszenia i obniżania nadwozia

Układ hamulcowy: Przód/tył: pneumatyczny dwuobwodowy; ABS / ESR / EBS

Zbiornik paliwa: 140l

Ogumienie: 215/75, R17,5


Źródło: mmi-bus.pl

Zobacz wszystkie wydarzenia

Napisz komentarz. Przypominamy o zachowaniu kultury w pisaniu komentarzy. Nikt nie jest anonimowy w internecie. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy bez podania przyczyny, zwłaszcza obraźliwych.

Dodaj swój komentarz.
Please enter your name here