W dniu 22 listopada 2018 r., tj. czwartek o godz. 8.00 w budynku (dawny OTL) w Dobrym Mieście, przy ul. Górnej 24 odbyła się II-a sesja Rady Miejskiej w Dobrym Mieście, zwołana na wniosek Przewodniczącego Rady, w trybie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r., poz. 994 z późn. zm.).
Porządek obrad sesji:
- Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie na 2018 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie powołania komisji rewizyjnej, komisji skarg wniosków i petycji oraz stałych komisji Rady Miejskiej w Dobrym Mieście na okres kadencji 2018-2023 oraz ustalenia ich przedmiotu działania.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składów osobowych komisji Rady Miejskiej w Dobrym Mieście na okres kadencji 2018-2023.
- Zamknięcie obrad.